صد دانه باران

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ

نوری زاد وابسته به کدام فرقه است؟

جزئیات اقدامات غیر قانونی محمد نوری زاد در شیراز/نوری زاد بازداشت نشده است


 

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):محمد نوری زاد عامل ضد انقلاب در پی فراخوان مورخ 29/02/1393 در صفحه فیس بوک خود به شیراز مسافرت و در حافظیه (مقبره حافظ) با جمع محدودی از عناصر بهایی و وابستگان به فرقه متصوفه گنابادی دیدار داشته و مطالب زیادی علیه مسئولین و سیاست های نظام و همگام با دشمنان نظام مطرح کرده است .

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز محمد نوری زاد عامل ضد انقلاب در پی فراخوان مورخ 29/02/1393 در صفحه فیس بوک خود به شیراز مسافرت و در حافظیه (مقبره حافظ) با جمع محدودی از عناصر بهایی و وابستگان به فرقه متصوفه گنابادی دیدار داشته و مطالب زیادی علیه مسئولین و سیاست های نظام و همگام با دشمنان نظام مطرح کرده است .


در پی اقدامات هنجار شکن یاد شده ، وی به فرودگاه منتقل و عصر همان روز به تهران اعزام گردید .


محمد نوری زاد مجددا در مورخ 30/02/93 به شیراز مراجعت نموده و در منزل یکی از افراد بهایی و همچنین وابسته به فرقه گنابادی حضور یافته و ظهر همان روز در مسجد قبا در بین افراد حاضر مطالبی را علیه نظام مطرح کرده است .


با توجه به اینکه نوری زاد عامل دعوت به تجمع ضد انقلاب و بدون کسب مجوز بوده است وی را مجددا به فرودگاه اعزام و عصر همان روز به تهران منتقل میگرید .


به گزارش خبرنگار شمانیوز  طی یکی دو روز گذشته برخی سایت های وابسته به فرقه بهاییت  و رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی ، رادیو فردا ، صدای آمریکا و رادیو زمانه و... پوشش خبری گسترده ای را با هدف حمایت از محمد نوری زاد و مظلوم نمایی او انجام داده اند و بیان نموده اند که وی بازداشت شده است.


محمد نوری زاد از محکومین فتنه سال 88 می باشد که تا کنون اقدامات هنجار شکن زیادی علیه نظام داشته و ارتباطات گسترده ای با رسانه های بیگانه و افراد ضد انقلاب و گروهکی برقرار نموده است .


انتظار از مسئولین دستگاه های امنیتی و انتظامی این است که با برخورد قانونی با عوامل مخل نظم و وابستگان به بیگانگان ، اجازه اینگونه اقدامات هنجار شکنانه را به افراد سودجو و فرصت طلب ندهند.

 

  • باران خیس

نظرات  (۱)

  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
  • سلام دوست عزیز
    از پوستر موزائیکی و تایپوگرافی با موضوع شهید موسوی دامغانی دیدن فرمایید.
    شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء نیز فراموش نشود!
    http://smd1364.blog.ir
    یا حق یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی