صد دانه باران

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ

مرگ مشکوک

منابع آگاه اطلاع داده اند فردی به نام کاووس ضرغامی مسلمان زاده اغفال شده توسط بهاییان قبل از آنکه بعد از پشیمانی و بازگشت به دامان اسلام که حاصل صحبت های ارشادی برادرش بوده در منزلش به دار آویخته شده و جان داده است .

مقتول به دنبال مسائل و مشکلات جدی با همسر بهاییش که علت ان هنوز معلوم نیست ، از حدود یک ماه پیش مطرح نموده که قصد توبه و بازگشت به آغوش اسلام را داشته و این مسئله باعث تشدید اختلاف بین وی و خانواده بهایی او شده است .

خانواده مسلمان این فرد و در راس آن برادرش خواستار کالبد شکافی و تعیین دقیق علت و نحوه ی مرگ وی بوده و درخواست نموده اند جنازه بعد از تحقیقات تحویل آنان شود . پرونده مقتول در حال حاضر در اداره آگاهی در حال پیگیری بوده و پزشکی قانونی در نظریه اولیه مرگ وی را مشکوک اعلام نموده است .

همسر بهایی مقتول به اتفاق برخی از افراد بهایی در صدد هستند هر چه زودتر جنازه مقتول را تحویل و دفن نمایند .

با توجه به حضور همسر بهایی مقتول در منزل در زمان وقوع حادثه شایعاتی در خصوص دخالت بهاییان در مرگ مقتول به واسطه بازگشت وی به اسلام منتشر شده است فرقه بهاییت چنین برخوردهای شدیدی را بخصوص با کسانی که قصد بازگشت به اسلام داشته و می توانند لطمه های جدی به آنها وارد نمایند در کارنامه ی خود دارد قتل عام خانواده ای در بوانات از جمله این ترورها به شمار می رود و ظاهرا بعد از سالها تلاش برای تطهیر چهره خود تشکیلات غیر قانونی و افراطی دوباره به کارهای سنتی گذشته روی آورده است 

  • باران خیس

نظرات  (۱)

  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
  • سلام دوست عزیز
    از پوستر موزائیکی و تایپوگرافی با موضوع شهید موسوی دامغانی دیدن فرمایید.
    شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء نیز فراموش نشود!
    http://smd1364.blog.ir
    یا حق یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی